Featured articles
Despre arhitectură și spațiul digital
Computerul a înlocuit planșeta cu promisiunea că îi oferă proiectantului un orizont infinit de posibilități în care se poate încărca orice rutină, algoritm, set de acțiuni.
Lumea, după furtună
Ghetourile digitale care se ridică în jurul nostru anunță o nouă lume. Care va fi spațiul public în care noi, cetățenii, ne vom întâlni?
#NR3 November-December 2020
Industria auto și digitalizarea
Ideea unor vehicule complet digitalizate și autonome nu mai este o chestiune de posibilitate, ci mai degrabă o chestiune de timp până când acestea vor fi produse în serie și utilizate la scară largă.
Pregătiți-vă, sosesc monedele digitale ale băncilor centrale!
Cum ar fi dacă într-o zi vă veți putea deschide un cont la BNR și să transferați instantaneu niște bani în contul altcuiva, într-o monedă națională digitală?
Democrația digitală. Bun venit în era busolelor politice!
Cei care înțeleg potențialul comunicării politice în noua logică pe care o impune democrația digitală vor fi cei care vor avea câștig de cauză.
Transformarea digitală organizațională
Cum putem digitaliza produsele și serviciile pe care deja le avem, crescând valoarea adăugată pentru client și veniturile organizației?
Proiectarea viitorului prin tehnici de design și design thinking
Echipele care folosesc design thinking trebuie să aibă libertatea de a crea prototipuri din care să învețe, semi-eșecuri sau eșecuri, ale căror învățăminte să fie extrem de valoroase.
Despre arhitectură și spațiul digital
Computerul a înlocuit planșeta cu promisiunea că îi oferă proiectantului un orizont infinit de posibilități în care se poate încărca orice rutină, algoritm, set de acțiuni.
Creșterea nivelului de monitorizare a angajaților la locul de muncă
Există studii care arată că tehnologia de supraveghere crește de fapt stresul angajaților, reducând în același timp motivația, productivitatea și încrederea.
Cum arată viitorul nostru profesional și cum gândesc angajatorii viitorului: mâine începe chiar azi
Tinerii de azi nu vor să se lege prea mult de un loc, o meserie sau un angajator, ci vor să își continue călătoria și aventura pe termen lung, descoperind noi și noi orizonturi.
Budismul și Odiseea Digitală
Lumea în care ne-am născut nu mai există de mult, lumea în care trăim se schimbă în fiecare zi, iar lumea din viitor este o mare necunoscută.
#NR2 August-Sept 2020
Zona gri a fake-ului, în construcția unui logo
Airbnb și Azuma, Ford și Carrier, Mini și Bentley. Cine a fost primul? Care e originalul și care e fake? Dar ce facem când cel care și-a creat ultimul identitatea vizuală are o argumentație mai bună?
Scratch the fake!
Un interviu despre originalitate, fals și ”în trending”, cu DJ-ul, producătorul muzical și vlogger-ul Nicalai (aka Swamp)
Comunicați ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic
O lume butaforică în care falși directori de marketing promovează cu agenții de casă produse prost marketate și comunicate care se vând doar pentru că toate sunt la fel.
Lumea, după furtună
Ghetourile digitale care se ridică în jurul nostru anunță o nouă lume. Care va fi spațiul public în care noi, cetățenii, ne vom întâlni?
Avatarul, colonia digitală și infocalipsa
În plină expansiune tehnologică, se poate minți mai mult, mai repede, mai ieftin și mai convingător.
Autenticitate în lumea obiectelor
Falsul grosolan, în arhitectură și design, este ușor de identificat, de aceea, mai interesante par derapajele din apropierea autenticității, intervalul confuz ce există între replică și original.
Drumul spre asumarea conștientă a responsabilității duce la profit
Chiar dacă se folosește sintagma “asumarea responsabilității”, în cadrul comunicării atât la nivel personal cât și profesional, aceasta și-a pierdut valoarea practică.
#NR1 Iunie-Iulie 2020
Brandurile inteligente se folosesc de criză pentru a-și construi reputația
Când piața se confruntă cu momente grele neașteptate, marketerii trebuie să regândească întreaga strategie.
Temeri și speranțe în pandemie. Atunci când credeam că totul s-a sfârșit
În aproape o jumătate de an planeta și-a reconfigurat prioritățile, cuvântul „pandemie” domină limbajul cotidian, laitmotivul obsesiv al discuțiilor, dezbaterilor și strategiilor politice.
Fast fashion pe mod slow
Industria fashion și majoritatea firmelor de modă au fost afectate destul de puternic de COVID-19.
Transformări organizaționale prin micro-comportamente
Suntem codați din punct de vedere psihologic să ne concentrăm asupra aspectelor negative și asupra riscurilor, înainte de a ne gândi cum am putea descompune problema în bucăți mai mici, rezolvabile.
Viitorul joburilor în România:de la făină și drojdie la pâinea zilei de mâine
Primele efecte ale pandemiei: persoanele cel mai afectate de pierderea locului de muncă au între 45-54 ani, sunt din mediul rural și orașe medii sau au un nivel de educație mediu și submediu.
Lecția crizei a fost învățată
Cum s-au adaptat cinci specialiști clujeni în MarComm la criza COVID -19
Viața la (un altfel de) bloc în carantină
În luna februarie, când unii dintre noi ne grăbeam să rezervăm locuri pentru perioada de concediu, am aflat că un amenințător fenomen chinezesc face excursii în Europa.
Coworking space într-o economie post-pandemică
Într-o economie post-pandemică, este posibil ca doar cele mai mari companii să aibă bugetul pentru a-și menține sediul.
Să oprim tirania obișnuinței
Oamenii nu sunt în general predispuși să devieze radical de la rutina lor zilnică.
Un stil de viață digital mai sănătos
Poate că ar trebui să regândim modul în care ne petrecem timpul cu device-urile noastre și să ne gândim cum am putea utiliza acest timp pentru a crea noi comunități.
Barierele de reglementare ale instrumentelor online vor cădea
COVID-19 va îndepărta multe dintre barierele artificiale care stau în calea vieții noastre virtuale, online. Desigur, nu totul va putea deveni virtual și online.
Un nou tip de patriotism.
America a asociat de mult timp patriotismul cu forțele armate. Dar nu poți trage într-un virus.
Apropierea socială sub semnul întrebării
Știm acum că o simplă atingere a lucrurilor sau statul lângă alți oameni și respirarea aceluiași aer, poate fi cât se poate de riscant.
Fotografie vs. pandemie, prin obiectivele unui profesionist
Companiile vor fi obligate să respecte un nou set de reguli în clipurile cu care se promovează.
Dragă Cezar
Moda este un domeniu care tine in exclusivitate de exprimarea unui freamat interior, care nu te lasa in pace sa iti vezi de treaba...
Managementul inovării în România
Conform studiului European Innovation Scorecard 2019, România deține titlul de cel mai modest inovator în clasamentul european al inovării.
Despre 1 iunie 2020 si despre viitor. Unul pozitiv
Industriile creative au șansa de a se afirma, mai mult ca niciodată, transformând în beneficii contextul actual, în favoarea dezvoltării societății.
De ce realitatea augmentată va salva muzeele din toată lumea
Ne-am pus întrebarea: ce s-ar întâmpla dacă am putea lua progresele tehnologice recente și să le combinăm cu arta?
Autoizolare, prin VOD
De unde vin banii pentru producțiile de film în perioada de criză? Restricțiile de ședere la domiciliu au adus beneficii pentru unele servicii de online streaming (video on demand).
Utopii în industria muzicală
Vor putea oare evenimentele online să înlocuiască vreodată sectorul live?
Viitorul industriei de film: cu toate cinematografele închise, toate privirile sunt ațintite asupra streaming-ului
Criza actuală a redus box office-ul american la zero și, totuși, emisiunile TV primesc cele mai bune rating-uri din ultimii ani.Oare acest lucru marchează dispariția cinematografelor, așa cum le știm?
Marketingul într-o perioadă de schimbare
Până și istoria ne spune că o combinație de reducere prudentă a costurilor și o selecție de investiții bine-gândite ar fi modalitatea ideală de trece prin situația curentă ...
Industrii, echipe și minți creative. Zece idei pentru ziua de mâine.
Fără îndoială, trăim vremuri foarte tulburi și avem un context economic, social și politic care ne-a surprins nepregătiți pe cei mai mulți dintre noi.