Redacție

 

Redacția revistei Dimeon este compusă din minți creative, vizionare, ce surprind viitoare tendințe, aflate în formă încipientă, însă cu impact major asupra industriilor creative în viitor. 

 

Board executiv

Cezar Sigmirean

Cezar Sigmirean este fondatorul Dimeon Magazine, brand strategist @reea.agency și cadru didactic și responsabil de specializarea Comunicare și Media Emergente, din cadrul Facultății de Științe și Litere, UMFST. Totodată, este inițiatorul proiectului de critică publicitară Advazatorul.
vezi articole
Board consultativ

Adrian Popa

Adrian Popa este Managing Partner la Școala Pentru Oameni Responsabili, absolvent al Universității Tehnice din Cluj, certificat ca Formator, Manager de Proiect și Manager de Resurse Umane, absolvent al Programului de Management Performant, și are o specializare în Managementul Afacerilor Online. Este doctorand al Universității Babeș-Bolyai – FSPAC, cu o teză despre asumarea responsabilității și educarea integrității în echipe și organizații.
vezi articole

Doru Șupeală

Consultant de marketing și business, Managing Partner al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili și inițiatorul experimentelor de creativitate f(i) - Fabrica de Idei
vezi articole
Creatori de continut

Delia Balaban

Profesor universitar în științele comunicării, având specializarea publicitate, la Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, din Universitatea Babeș-Bolyai Cluj-Napoca.
vezi articole

Sandra Peter

Dr Sandra Peter conduce departamentul de inițiativa strategică de la Sydney Business Insights cu implicare în susținerea Universității din Sydney de a fi o voce relevantă și influentă în ceea ce privește problemele majore și tendințele actuale mondiale.
vezi articole

Mihnea Stoica

Lector universitar la Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate din cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Universitatea Babeș-Bolyai.
vezi articole

David Stein

David Stein este fondatorul Money For the Rest of Us. Din 2014, a produs și a găzduit podcastul care ajunge la zeci de mii de ascultători pe episod și a fost nominalizat la șase premii Plutus.
vezi articole

Massimo Garbuio

Dr. Massimo Garbuio este profesor în antreprenoriat la Universitatea din Sydney. Este pasionat de a ajuta studenții și liderii de afaceri să devină maeștri strategi.
vezi articole

John Corleto

John este brand strategist, de asemenea, lucrează ca asistent de cercetare la Universitatea din Sydney, îmbinând astfel marketingul, strategia de brand și particularitățile culturale specifice fiecărui client.
vezi articole
top